sobota, 8 czerwca 2013

Jak ująć w słowa

 Jak ująć w słowa to co teraz sie we mnie dzieje  
Kim jestem?
a może kim chciałbym być?
to kim jestem nie ma przecież znaczenia...
a może ma ?
biegnę jak zaw­sze bo­so 
po ścieżkach o os­trych krawędziach
Zapach  ziemi lasu 

 nie chce trwać w miejscu 
granatowe niebo mieni się na­de mną, 
dywan gwiazd  
księżyc oświetla mi droge 
znajduje sie w mej oazie 
siadam ...
 zamykam oczy 
Twarz
skry­ta w dłoniach
słucham echa 
jak ten czas mija 
nic do tej pory nie zrobiłam
psuje sie 
poranna mgła juz  sie tworzy 
dogasające ognisko
 gdzieś się tli jeszcze ja­kiś płomień
płomienie ktore ogrzewały nocą
Nie było ciepła
zniknęło
mokra trawa pod stopami  
Za­pach po­ran­nej rosy.
zamknęłam oczy na chwile 
a juz słońce mnie wita
 tańczące promienie słońca
 piękny widok 
Spo­koj­ny od­dech i bi­cie serca,
Cisza za­lewa mo­je myśli kojąc pragnienia.
nie pot­ra­fię już krzyczeć
nie mam sił
jest mi zimno 
ale nie chce wracać 
ale trzeba 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Witam w moim świecie
zapraszam do czytania i oglądania ;p