niedziela, 19 grudnia 2010

chciałabym żeby moje wiersze tak trafiały do ludzkich serc

Pierwsze akordy zabrzmiały delikatnie głaszczą mą dusze, 
to tylko muzyka i zwykły człowiek 
połączenie niezwykłe
powoli odpływam przeniosłam sie w inny świat
czuje wszystkie uczucia jedno cieśnie

  ból , radość smutek
 to tylko muzyka .....piosenka składające sie 

z kilku słów
o wielkiej mocy atakujące twoje sumienie i  dusze

do tego nuty 
pieszczą  twoje uszy swoim brzmieniem
Ja wpatrzona w jeden punk ,
Wpatrzona w ciebie.. 
milczę
zastanawiam sie co teraz czujesz
nagle  łza ..niebieska kropla 

błyszczy 
i
gubi sie po drodze pozostawiając  mokry 
ślad
czyżby dusza płakała?

na zewnątrz wychodzi to co jest dawno ukryte
cichy oddech , płytki

milczę,
melodia nadal gra
Naćpana muzyka
zamykam oczy
muzyka ustala
otwierasz oczy

  pytasz czy to już koniec ?

nadal siedzisz tam  , ludzie uśmiechnięci  wracają do domu
nadal w amoku
 nie wiem co z sobą zrobić
podchodzisz pełen emocji
mówisz koncert sie udał
Paulina przepełniona atmosferą  roznosi wieść
ja nadal milczę
nie wiem co powiedzieć
Mój umysł i dusza zamknięte w tamtym w tamtym świecie
moje oczy mówią że chcą tego więcej
ciągle powtarzam sobie że to tylko muzyka
składająca sie sławami napisanymi
.....prosto z serca

1 komentarz:

  1. Przecież kochanie trafiają... Do mojego na pewno.

    "Mój umysł i dusza zamknięte w tamtym w tamtym świecie
    moje oczy mówią że chcą tego więcej" mega. <3

    OdpowiedzUsuń

Witam

Witam w moim świecie
zapraszam do czytania i oglądania ;p