sobota, 8 stycznia 2011

staciłam nadzieje

Przeżyłam ból, 
już zobaczyłam złość, 
nie chcę już smutku co łamie mój  głos
 co powodują  że mam tego życia dość
ludzka  głupota pozostawia na  piętno 
na twej duszy
 czy ja nie mam uczuć ?
 brak zrozumienia
ciemność ma przyjaciółka  życia 
wie jaki pisany mi los
tyś jedyna rozumiesz mój ból 
nie zostawisz zawsze  obok 
Trudne Są Słowa,
słowa palą wiesz ?
Których Nie Rozumiesz
pomożesz mi ?
 Ile razy trzeba upaść by powstać na zawsze...? 
 ja nie chce?
 ja proszę ?
nie mam sił ..
pozbawiona uczuć 
bezszelestnie zamknięta w kropli dźwięku
krzyczę , walczę sama ze sobą 
bicie serca coraz wolniejsze 
trzymam w reku serce 
czyje to serce ?
przyglądam sie za zasłony łez
to popękane  zakrwawione
 to przecież moje serce
brak sił do walki 
pozostaje sama
bezradna   
może sen pomoże  
       sen bezsenny i ma przyjaciółka ciemność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Witam w moim świecie
zapraszam do czytania i oglądania ;p