środa, 12 stycznia 2011

uśmiech na twarzy i do przodu , nie pokazuj ze cie to boli

Pewnego dnia będę potrzebowała bohatera który wyrwie    mnie z niewoli  krainy cieni  i smutku , gdzie  wszystko jest bez życia 

Pewnego dnia będę potrzebowała bohatera 
Próbującego mnie ocalić ..wiem że to  jest  trudne 
 kto mówił że będzie    łatwo
 Potrzebuje twojego blasku
oświetl  mi drogie
Potrzebuje bohatera 
by być sobą 
Pewnego dnia uratujesz mnie prawda ?
Będę czekała  przykuta kajdanami  zbudowane z cierpienia i nicości
Moje  wewnętrzne demony trawią mnie  od środka 
nie pozwalają o sobie  zapomnieć  
dlaczego mi to robią ?
 poszukuje rozwiązań  by sie  ich pozbyć 
czy jest na to lek ?
potrzebuje  ciepła miłości kilka słów. 
co teraz czuje to obojętność 
oczy  mówią wszystko
 ciągle  przykuta  do tych kajdan  w pół śnie
szepcze 
   co robię źle ?
wokoło ludzi gromi śmiech 
patrzą i idą dalej , przytulane  pary , starzy, młodzi pełni życia
  jeden krok kilka słów
zostałam sama z myślami  
czy ja tak chce ?
  opuchnięte oczy  na które patrzałeś z miłością .. teraz patrzą w dal  
szukam mojego bohatera 
usta  wyschnięte , popękane  kiedyś czuły słodycz pocałunków 
uratujesz mnie?
 potrzebuje bohatera 
czarna mgła  jest wszędzie
krzyczę
,, przyjdź"  próbuje sie wyrwać  widzę krew  to to z  serca  ?
pewnego dnia przybędzie ocalenie  
będę czekać 
będę wypatrywać mojego bohatera
po kres   mych dni 
pamiętaj będę czekać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Witam w moim świecie
zapraszam do czytania i oglądania ;p